ولوو به تازگی یک خودروی شاسی بلند لوکس را وارد بازار کرده که در واقع نسخه اتصال برقی دوگانه سوزاز مدل پر طرفدار XC90 است. این ماشین به یک موتور توربوی چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی مجهز است که در کنار هم 400 اسب بخار قدرت دارند.
اما ارائه محصولی تازه از سوی یک خودروساز به معنای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید هم هستو ولوو نیز در همین راستا یک تیزر خلاقانه را تهیه کرده است.
در این کلیپ کوتاه که «سرقت در بزرگراه» نام دارد ولوو سازه ای را در یکی از اتوبان هایجنوب کالیفرنیا قرار می دهد که هم زمان با عبور هر ماشین مقداری آب را به داخل یک ژنراتور می فرستد؛ در مقابل ژنراتور هم اندکی از توان تولیدی اش را به یک خودرویXC90 T8 انتقال می دهد که در کنار مسیر پارک شده است.
در کنار این، نمایشگری هم به ژنراتور متصل شده که پیامی با این مضمون را به ماشین های عبوری نشان می دهد: «جیپ به خاطر مایل های اضافه ات تشکر می کنم» یا «فولکس واگن آبی مرسی از شما».
البته این ایدهشاید از دید بسیاری کودکانه باشد و نمی توان آن را روشی عملی برای شارژ کردن تعداد زیادی ماشین دانست اما همانطور که در ویدئو می بینید توجه بسیاری از خودروهای عبوری را به خود جلب می کند.
در پایان بد نیست بدانید که قیمت این خودرو در ایالات متحده آمریکا از 68100 دلار شروع می شود.
نسخه های ویژه مرسدس، آئودی و ب ام و با طول زیاد مخصوص بازار چین معرفی شدند
نظر جنجالی سرمهندس ولوو در مورد ایمنی سامانه رانندگی خودکار تسلا
15 نوآوری ولوو XC90، گران ترین SUV صفر کیلومتر موجود در بازار ایران
بررسی دیجیاتو؛ تجربه رانندگی با ولوو XC90؛ قهرمان سنگین وزن ولوو در تهران