پس از حدود 70 سال تجارت، بازار بورس نیویورک ارزش برند Ferrari را سال گذشته 10 میلیارد دلار اعلام کرد. امروز، این کمپانی خودروساز به یکی از شناخته شده ترین و ارزشمندترین برندهای جهانی تبدیل شده است.
فراری اما همیشه یک برند لوکس نبوده و اگر به روزهای اول این کمپانی باز گردیم می بینیم که چه مسیری طی شده تا طی چند دهه این شرکت به جایگاه کنونی اش برسد.شرکت های بسیاری علاقه داشتند تا فراری را از آن خود کنند و در نهایت فیات موفقیت را کسب کرد. در ادامه تاریخ را با تصاویری مرور می کنیم.

































ابتکاری به نام HALO؛ محافظ جدید رانندگان در مسابقات فرمول یک
10 تحول هیجان انگیز برای 2016 F1؛ پیشوازی برای فصل جدید فرمولاوان
از شکست تاریخی تویوتا تا پیروزی عجیب پورشه؛ گزارش اجمالی مسابقه 24 ساعته لمانز 2016
فراری 488 GTB با تیونینگ منصوری راهی فستیوال Goodwood می شود